zondag 30 december 2012

Nieuwe Challenge Thema Winter


Hoiii trouwe volgers,

Wat leuk dat jullie weer komen kijken.
Het zou leuk zijn om mee te doen aan een
nieuwe Challenge !
De prijs die je kan winnen is een mal van Marianne Design:

Je kan je creatie uploaden op het blog van
Vanaf nu zal er iedere maand een nieuwe Challenge zijn.

Het thema van januari 2013 is 'Winter'.
Maak een creatie of kaart naar je eigen idee,
alles mag en kan.
De enige regels die er zijn is dat het een nieuwe
creatie moet zijn en dat je maar met één kaart
mee mag doen en word volger van het blog.
Vermeld op je blog ook dat je meedoet met de Challenge.
Doe allemaal mee met deze leuke Challenge,
want de prijs gaat er uit vanaf 10 deelnemers.

In februari is er weer een nieuwe Challenge met een
nieuw thema en dan zal ook de winnaar van januari
bekend worden gemaakt.

Het voorbeeld wat ik gemaakt heb zie je hieronder:


Basis papier is Craft papier van Joy! Crafts,
daarboven gebroken wit linnen karton.
Het Design Papier is van Studio Light.
De tekststempels, de uil en de sneeuwvlok en
de creatable linksboven zijn van Marianne Design.
De swirl stansen onderin zijn van Nellie Snellen.

De decoraties heb ik gemaakt van een sinaasappel
schijfje, sierkaneel, en steranijs.
De kaneelstokjes heb ik met een touwtje vast gebonden.
Ik kan je vertellen dat dit kaartje lekker ruikt ;)

De sneeuwvlok rechtsboven heb ik gestempeld
met Versamark, en vervolgens Cosmic Shimmer
op gedaan, kleur Red Bronze.
Alle randjes zijn beïnkt met inkt van
Cat's Eyes, kleur Chestnut.
Het uiltje en de sneeuwvlokken heb ik verhoogd
opgeplakt voor een meer volume effect.
De binnenkant heb ik een beetje versierd met
mallen van Noor! Design.













Iedereen weer bedankt voor de reacties op mijn 
blogberichten, ik lees ze met veel plezier.
Ook welkom aan mijn nieuwe volgers.

Rest mij nu nog iedereen een leuk en gezellig
uiteinde te wensen, en een heel goed begin
van 2013, laat het een jaar worden met
veel creativiteit en leuke dingen!
Iedereen de beste wensen :)
Image and video hosting by TinyPic

21 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend voorbeeld heb je gemaakt met deze kaart Erica! Bne even kerst/winterkaartje moe maar wie weet en anders de volgende keer!!
    Kom goed in het nieuwe jaar en maak er iets moois van meis!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om een kaart te maken met dat decoratiespul, heel mooi geworden! Jij ook een heel gezond en creatief 2013!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erica,
    Je hebt een prachtige voorbeeldkaart gemaakt..super met al die lekker ruikende dingen er op...MOOI..
    Wens je een hele fijne jaarwisseling en..een gezond en creatief 2013..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Erica! Ik ga zeker meedoen met jullie Challenge.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi kaartje en ik ruik het hier gewoon
    nee hoor grapje maar het lijkt me wel lekker ruiken

    jij met je dierbaren ook een fijne jaarwisseling en heel veel geluk en gezondheid voor 2013

    lieve groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Erica, heel origineel met deze decoraties!
    Nog een fijne jaarwisseling!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf idee om decoratie materiaal te gebruiken op je kaartje!
    Je kaartje is prachtig, een super mooi geheel!

    Een fijne jaarwisseling!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erica

    Wat een heerlijk winters kaartje en vooral als je het kan ruiken hihihi, super idee om dit soort decoratie materiaal op je kaartje te gebruiken.
    Alvast een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende winterse kaart heb je gemaakt Erica, super. Ik wil jou en allen die je lief zijn een super 2013 toewensen vol geluk, liefde, gezondheid en creativiteit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met wat chocomelk erbij...... Wat een heerlijke kaart. Heel leuk gedaan.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och hoe origineel, super mooi gemaakt Erika,

    Ook voor jou mooie wensen voor 2013 en bedankt voor al je lieve reacties, top!

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een bijzonder mooie kaart Erica:0)
    ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Erica,
    Your card is cool! love the orange, I bet it does smell lovely.
    Fantastic design, Happy New Year, Love,melly.
    And thank you so much for your lovely comments xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wat prachtig, met die natuurlijke materialen erop, super!
    Dankjewel voor je goede wensen op mijn blog. Ook voor jou een heel gelukkig 2013 Erica, en tot blogs!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er super uit Erica!
    Verder wens ik je een heel goed, creatief en gezond 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dat een prachtige kaart, Erica...zal nog lekker ruiken ook...dank je wel voor je vele bezoekjes en lieve berichtjes...ik wens jou een gelukkig, gezond en creatief 2013!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Erica
    Ik las net je berichtje, mail me even over je prijs van www.kaartenuitdagingen.blogspot.com
    judith.slegers@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een heel fijn nieuwjaar!!!
    Bedankt voor al je bezoekjes aan mijn blog met lieve berichtjes vindt het zo lief van je heel erg bedankt.
    Je winterkaartje is een toppertje! Zo leuk verzonnen!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox