vrijdag 21 december 2012

Heel veel sterkte

Hoiiii blogdinnen,

Hier begint vandaag de vakantie, zoals bij zovelen.
We zijn er ook hard aan toe, even tijd voor relaxen.
Ik wilde nog even een kaartje laten zien die ik ook 
ingezonden heb aan Studio Light.
Het basis papier is craft papier van Joy! Crafts.
Daarboven zit een laagje linnenpapier.
Het design papier is van Studio Light.
Het 3D knipplaatje is van Studio Light.
Deze heb ik geplakt op een stans waarvan
ik het merk niet weet (van de Boekenvoordeel).
De blaadjes zijn van Noor! Design.
Het bloemetje is gemaakt met een mal van Joy! Crafts
en is gemaakt van koffiefilter, de randjes iets beïnkt.
De tekststempel is van Studio Light en is gestempeld
op een creatable van Marianne Design.
Het dubbele strikje is gemaakt met de strikjesmaker
van Joy! Crafts en opgevrolijkt met een splitpen.
Aan de binnenkant is er ruimte
om zelf een tekst te schrijven.

Dit kaartje wil ik mee laten doen met:

Wij dames van het Design Team zijn trouwens
erg verwend door Studio Light:
voor de kerst hebben wij een abonnement
op Mijn Hobbykaart gekregen, is dat eens leuk zeg !!
Studio Light, dank jullie wel voor dit geweldige cadeau !
Het blad Mijn Hobbykaart is trouwens vernieuwd
en ziet er nu geweldig uit, heel mooi.
Neem ook een kijkje op de site MHK,
daar is het nieuwe exemplaar al in te zien.

Iedereen alvast hele fijne dagen gewenst,
nog even wat drukte met alles in huis halen
en dan is het genieten en relaxen (en knutselen).

Iedereen weer bedankt voor de reacties die hier
met veel plezier gelezen worden, en ook een
warm welkom aan de nieuwe volgers.

21 opmerkingen:

  1. Wauw deze vind ik echt gaaf! Leuke kleur en heel mooi. Geen wonder dat je verkozen bent tot het DT team !! Toppie hoor.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erica,

    supermooi kaartje heb je gemaakt..leuk plaatje. leuke details en mooie stempel...weer helemaal ...top

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met mooie kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooow wat een prachtig kaartje Erica!
    Schitterende kleurtjes!
    Terecht dat je gekozen bent voor het DT team, je creaties zijn altijd geweldig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Erica,
    Wat een MOOI en LIEF kaartje is dit.
    Hele FIJNE EN GEZELLIGE kerstdagen en een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kleuren Erica, een heel stijlvol en romantisch kaartje!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een prachtig mooi kaartje Erica.
    Echt schitterend.
    Hele fijne feestdagen gewenst.
    En een gezond en gelukkig 2013.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, Erica...ik wens je gezellige Kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Erica, ik vind hem super geworden, mooie kleuren heb je ook gebruikt. Helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whouw erica
    wat een super mooie kaart
    je hebt echt je best gedaan he
    hahaha heel mooi
    en ja ik vind het blad ook helemaal geweldig ben er al aan bezig

    lieve groetjes en hele fijne dagen


    gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart weer Erica,heel mooi opgebouwd met mooie materialen.Ik wil je vast fijne dagen en een goed,gezond en creatief 2013 wensen!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart.
    Fijne feestdagen toegewenst

    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook hier is het blad al niet meer heel. Toch wel sneu voor zo'n mooi boek, het wordt helemaal verknipt. ;-) Je kaartje is heel mooi, de bloem van koffiefilters is goed gelukt. Vaak vind ik ze tegenvallen, maar deze past hier heel goed.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje.
    Fijn weekend.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje Erica met heel mooie mallen!
    Hele fijne kerstdagen gewenst!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha die Erica,
    wat heb je een mooie kaart gemaakt! Super zoals hij in elkaar zit en met de kleuren. Ik vind het altijd moeilijk hoor, sterkte kaartjes. Ik ben altijd bang dat ik er teveel op doe. Maar als ik dit bij jou zie, dan denk ik: prima! Heel mooi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card :)
    I want to thank you for visiting my blog and wish you merry Christmas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Erica

    Wat een prachtig kaartje in hele mooie kleuren.
    Gaaf dat je nu in het DT team van Studio Light zit, gefeliciteerd meid.
    Hele fijne feestdagen en een geweldig creatief 2013.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje. Leuk dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij ANmacreatief deze maand. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge 'Alles mag' van december.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox