maandag 26 februari 2018

Hoera

Hoi lieve allemaal,

De 20e is er weer een nieuwe challenge gestart bij De Egel. Ik was niet op tijd met mijn voorbeeldkaart. Vorige week heb ik er 4 dagen over gedaan om dit kaartje te maken, elke dag een beetje, maar beter laat dan nooit toch ? Ook ik was geveld door de griep, zo vervelend. Afgelopen weekend voelde ik me eindelijk weer wat beter. Zondag waren we met de familie gaan karten, voor mijn zoons verjaardag, geweldige dag gehad !

Het thema is "Three of a kind" en ik heb hier 3 vlinders gebruikt en 3 bloemen.
Deze kaart was wel erg leuk om te maken. Er is weer iets nieuws, gilding wax van Coosa, en dat heb ik gebruikt op deze kaart. Ik heb de kleuren lila en turquoise gebruikt. Je gebruikt zwart papier, je kunt het embossen zoals ik hier gedaan heb, vervolgens smeer je met je vinger de wax erop.
Ik heb hier ook vlinders uitgestanst, en die heb ik ook met de wax gedaan, het geeft wel een heel erg mooi effect, en kijk eens naar die tak, hoe mooi is die geworden ? Ja ik vind het super spul om mee te werken ! De tekst is een nieuwe van CraftEmotions en die heb ik met paarse embossing poeder gedaan. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, voor mijn doen is het een heel andere stijl dan wat ik normaal maak ☺
Gebruikte artikelen:
001232/1145  CraftEmotions linnenkarton 10 vel lila LHC-33 A4 250gr
001232/1350  CraftEmotions linnenkarton 10 vel zwart LHC-58 A4 250gr
115633/0215  CraftEmotions Die - vlinder 2x Card 5x10cm
115645/4537  LeCrea - Lea’bilitie Twig & Leaves snij en embossing mal 45.4537
115645/4551  LeCrea - Lea’bilitie Easy flower 001 snij en embossing mal 45.4551
130501/1823  CraftEmotions clearstamps A6 - handletter - hoera van harte (NL)
135010/0610  Nuvo Embossing poeder - purple haze 610N
302690/0107  COOSA Crafts Gilding Wax - paars COC-007 20 ML
302690/0109  COOSA Crafts Gilding Wax - turkoois COC-009 20 ML
CraftEmotions Die - vlinder 2x Card 5x10cm (new 03-18)Lea'bilitie die - Twig And LeavesLea`bilitie die - Easy flower die 001CraftEmotions clearstamps A6 - handletter - hoera van harte (NL) (02-18)Nuvo Embossing poeder - purple haze 610NCOOSA Crafts Gilding Wax - paars COC-007 20 MLCOOSA Crafts Gilding Wax - turkoois COC-009 20 ML

13 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt!
    Fijne dag en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi met de metallic achtergrond en de kleuren die je erbij koos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geeft niets hoor dat je wat later bent met je voorbeeldkaart. Ik vind het wel een heel mooi effect geven met de wax Erica. Bij mij ligt een kaartje altijd een week op mijn hobby tafel, whaha...af en toe voeg ik dan weer dingen toe en haal weer weg hihi. Nog gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag 13 jaar als ik het goed heb??? Ik lees net boven aan je blog 14...tijd vliegt! Alweer een hele knul dus!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart dat gilding wax geeft een heel mooi resultaat! Nog gefeliciteerd met je zoon. Fijn dat het weer wat beter gaat. En ook al lijkt deze kaart niet op wat je normaal maakt toch zie ik je stijl er wel in terug.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Die wax geeft een heel mooi effect. Fijn dat je weer opgeknapt bent na de griep en nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart ! Leuk spul he die Gilding Wax ! Gefeliciteerd met je zoon ! Doe zelf nog maar rustig aan hoor ! Die griep blijft flink hangen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi wat mooi gemaakt ook al is het dan in etappes .
    Gelukkig ben je weer wat beter .
    Ik heb dit weekend ook plat gelegen en nog niet helemaal in orde maar ja aangezien ik ook naar het werk moet maar een beetje erom heen uitzieken dan van knutselen komt er niet veel van daar heb ik dan weinig fut nog voor momenteel.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superkaart heb je gemaakt! Gelukkig voel je je weer beter. Die rotgriep ook!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, doe je de embossingpoeder over de gilding wax

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi, deze ga ik zeker een keer proberen, ik hoop morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox