vrijdag 28 oktober 2016

Sweet baby

Hoi allemaal,

Vandaag een leuke babykaart om te laten zien. Gemaakt met de Lovely Baby lijn van CraftEmotions. Als basis heb ik weer een leuke shape art mal van DDBD gebruikt.
In het midden heb ik in plaats van een plaatje een mooie stempel gebruikt, zo is duidelijk te zien hoe mooi deze eigenlijk is. Ik heb de stempel met roze embossingpoeder gedaan voor dit effect. Rechtsonder heb ik de tekst baby met witte embossingpoeder gedaan en verhoogd opgeplakt met 3D kit. Het labeltje is van Crealies en zoals je hieronder kunt zien zit die in de linker bovenhoek en kun je die er zo uit trekken. Ook hierop heb ik een tekst gestempeld en met roze embossing poeder bewerkt. De kleine gaatjes zitten in deze mal, en maakt de label net iets leuker.
Het leuke speentje wat je ziet is een nieuwe mal van Tonic, ik vind het een schatje. Lintje erdoor, en met een stukje koord een strikje erom, zo ook met het labeltje gedaan, leuk hè ? En ook weer met 3D kit verhoogd opgeplakt. De gave bloemen en takjes zijn van Leane Creatief en ik ben er weg van. De houten ornamentjes sieren het kaartje wat op en zijn ook van CraftEmotions.
Gebruikte artikelen:
115631/1268  Rococo petite newborn dummy Tonic Studios
115634/1108  no. 8 Labels and tags with dots Crealies
118040/0206  Paper stack Lovely Baby CraftEmotions
130501/1245  Clearstamps vintage kinderspeelgoed Lovely Baby CraftEmotions
130501/1246  Clearstamps vintage baby tekst labels (ENG) Lovely Baby CraftEmotions
501043/0211  Koord Katoen fijn roze Vivant
45.0577   Multi die flower 008 Leane Creatief
45.1925  Ivy swirl Leane Creatief
470.713.118  Shape art mal Dutch Doobadoo
811500/0222  Houten ornamenten Speelgoed CraftEmotions
EMP005  Embossing Powder Opaque bright white
Embossing poeder roze
Lintjes eigen voorraad
Ik ben wel benieuwd eigenlijk wat jullie deze keer van mijn kaart vinden ?
Ik hoor/lees de reacties graag ! Waarvoor ook steeds weer mijn dank ☺
Geniet nog van je dag en een mooi en creatief weekend.

8 opmerkingen:

  1. Een schitterend mooie babykaart en echt ddat speentje met strikje vind ik zo leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie babykaart Erica. Leuke combinatie van roze, wit en craft.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'Wat een gave kaart! En heel mooi gedaan met het embossingpoeder zo. Ik heb sinds kort een heatingtool dus ik ben er ook mee bezig, leuk om de stempel zo in de aandacht te zetten Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi babykaartje heb je gemaakt er is veel op te zien leuk!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super lief babykaartje Erica, met hele lieve accentjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erica,
    dit is ook weer een heel mooi kaartje! Kraft en roze en wit combineert altijd zo mooi. Vooral als je verschillende laagjes doet, zoals jij nu gedaan hebt.
    En de leuke details erop! Gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox