zondag 9 oktober 2016

Merry Christmas

Hoi allemaal,

Nog een kerstkaartje om te showen. Weeral met de mooie Christmas Nature lijn van CraftEmotions.
Op dit kaartje zie je de bomenrand, met daaronder foamball clay. En de hertjes staan daardoor in de sneeuw. Het leuke uiltje heb ik ook gebruikt, en een strikje van een mooi lint. Op de wegwijzer heb ik ook nog wat foamball clay gebruikt.
De bomen en de hertjes heb ik uitgestanst met Easy connect tape, zodat het een sticker wordt en het veel makkelijker in een keer op te plakken is.
Gebruikte artikelen CraftEmotions:
115633/0173  Eland, hertje, ree
115633/0174  Hulstblaadjes
115633/0176  Landschap dennenbomen
115633/0179  Uil
118040/0205  Paper stack Christmas Nature
119491/0065  EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape 15m x 65mm
523896/4203  Lint cotton hemp naturel
610110/0301  Foamball clay wit glitter
Bedankt voor je bezoekje, en reactie en geniet nog van de zondag ☺

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooi tafereeltje en wat pas alles mooi bij elkaar. Top kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kerstkaart heb je gemaakt er is heel veel op te zien
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ! Leuk randje met die bomen en de hertjes erbij.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart en zo leuk dat uiltje erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er prachtig uit Erica.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je weer lekker bezig zeg! Hele mooie kaarten laat je zien en natuurlijk zie ik ook veel van je op facebook. Fijn dat je je hobby weer opgepakt hebt. Ook al komen er moeilijke momenten zoals afgelopen week dat het de verjaardag (geboortedag) van je moeder zou zijn. Wens je dan veel sterkte. En vooral weer doorgaan met deze prachtige hobby! Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Erica!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, alweer zo'nmooie kerstkaart, Erica! Ziet eruit al een klein kunstwerkje.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Erica, er is zoveel op te zien, ik kijk mijn ogen uit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Erica,
    Ik zag je op mijn blog, en ik ben je meteen gaan volgen!
    Je maakt mooie kaartjes.
    Creatieve Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Erica, prachtig winters sfeertje en de foam klei balletjes staan erg leuk!
    Ik vraag me wel eens af zal dat echt blijven zitten? hihi
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi! Ik ben gelijk gaan volgen.

    groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox