zondag 9 augustus 2015

100 % lief

Hoi lieve allemaal,

Op deze mooie zondag eens een heel andere kaart.
Vandaag alleen maar Joy Crafts spulletjes gebruikt,
gewoon omdat ik die zo mooi vind en er ook graag mee werk.


Ik heb op deze kaart weer de randjes met de hand gestikt,
ik blijf het én leuk vinden om te doen én een leuk effect hebben,
dussss twee vliegen in één klap.
Ik heb het papiertje waar de tekst stempel op zit zelfs ook gestikt.


De bloemetjes zijn al iets ouder, maar daarom niet minder mooi,
ik vind ze fijn en mooi in het gebruik. Parel erop en hij is helemaal af.

Het hartenframe heb ik op craft papier geplakt, en daarvan de randjes
ook weer gestikt, en voor die die goed opletten, heb ik ook het groene
hart gestikt. Het kleinere hart ligt er vervolgens verhoogd op met 3D kit.


Het te gekke hartenrandje is eigenlijk niet om achter de kaart te plakken,
dus ik heb hem net op de zijkanten geplakt, waardoor het wel lijkt dat hij
erachter zit, maar die kleine lieve hartjes zijn te mooi om te verstoppen.

Deze kaart zou ook nog te gebruiken zijn voor een koppel of echtpaar,
in de harten kunnen de initialen nog geplakt worden.
Voor nu heb ik de kaart zo gelaten.


Gebruikte artikelen:



Op deze foto zie je dat ik een aantal delen verhoogd opgeplakt heb.

Ik wil iedereen weer bedanken voor de bezoekjes en de leuke berichten,
ik lees ze met veel plezier ☺



26 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is ie geworden ! en inderdaad, het stikrandje geeft altijd wel een leuk effect.
    geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heel andere kaart. Maar wel heel mooi. Wat een handwerk zit er op. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Erica,
    echt een prachtig kaartje!
    leuk om de wat "oudere"malletjes weer eens te gaan gebruiken,
    per slot zijn ze daar ook voor, toch?!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erica,

    Prachtige kaart en ook mooie kleuren en details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve hartjeskaart Erica. Die stikrandjes geven inderdaad een heel leuk effect. Mooi in deze rustige tinten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Erica, het is een pracht van een kaart. Ik herken jouw hand er meteen in.
    Prachtig met die hartjes en rand en het stikwerk. Een bewerkelijke kaart maar met liefde gemaakt. Dat zie je er wel aan af.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met die stiksteekjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart! Je hebt weer een hoop werk gehad door zoveel indelen een stikrandje te geven, maar het maakt de kaart wel mooier en helemaal af! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad weer heel ets anders maar een elegante kaart!
    Mooi al dat hand gestikte werk!
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart Erica , wat een prachtwerk heb hé geleverd op je kaart ook het stikwerk is erg mooi... Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Erica super lieve kaart! Heel mooi gedaan met de gestickte randjes en de hartjes!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartjes genoeg in allerlei vormen en maten! Je hebt er weer een topkaart mee gemaakt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartjes genoeg in allerlei vormen en maten! Je hebt er weer een topkaart mee gemaakt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartjes genoeg in allerlei vormen en maten! Je hebt er weer een topkaart mee gemaakt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi erica
    nou de liefde spat van je prachtige kaart af zo gaaf met al die hartjes en mooie bloempjes!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een lief kaartje met al die hartjes en bloemetjes. Erg leuk gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echt "hart"elijke kaart. Mooi gemaakt en ook mooi afgewerkt met de stiksteekjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is wel duidelijk dat dit kaartje met heel veel liefde is gemaakt ;o)
    Kei leuk gedaan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Erica, wat een werk heb je weer van deze prachtige kaart gemaakt, dat stikwerk is echt mooi! en zelfs om de hartjes, ja ik heb goed opgelet. Het lastige van zo'n rand langs de kaart vind ik dan de keuze voor een enveloppe, je moet dan een veel grotere enveloppe gebruiken, maar mooi blijft het. Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Erica,

    wat een lieve kaart heb je gemaakt met die zachte kleuren. Heel mooi.
    en inderdaad die spulletjes van Joy zijn erg leuk.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend kaartje is het geworden Erica - supermooi al het stiksel en het staat heel chique - een toppertje!

    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super lief en mooi kaartje Erica.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En wat 'n 100% lief kaartje Erica! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox