donderdag 27 november 2014

Joy to the world

Hoi hoi allemaal,

Scandinavian Winter, deze lijn van Studio Light is inmiddels
best bekend, want we zien er een hele hoop mooie kaartjes
en creaties mee voorbij komen.
Ik laat jullie vandaag ook een kaartje met deze lijn zien.


Ik heb gecombineerd met Kraft, een mooie combinatie.
Ik heb een Dutch Doobadoo shape art mal gebruikt als basis, 
daardoor heb ik een leuke vorm kaart. 
Daarna heb ik die opgebouwd met verschillende
papiertjes en een aantal mallen gebruikt.


Het plaatje is in 3D opgebouwd, 
op deze foto vanaf de zijkant genomen is dit goed te zien. 
De plaatjes zijn zo uit te drukken, en met wat 3D kit
zet je ze zo op elkaar en heb je heel snel een leuk plaatje klaar.


De teksten uit deze lijn zijn ook zo leuk, 
volop keuze en ook zo uit te drukken. 
Voor het effect heb ik deze verhoogd opgeplakt met 3D kit.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges:

*  30 november 2014  -  Crafty Hazelnuts
*  6 december 2014  -  Kaartjes - Inspiratie
* 8 december 2014  -  Crafting for all Seasons
*  4 januari 2015  -  Ooh La La Creations



Gebruikte artikelen:

Papier Basis SD 178
Papier Basis SD 179
3D plaatje Easy SD 435
Tekst Easy SD 448
Dutch Doobadoo shape art mal vierkant
Zijrand sterren Couture Creations CO723567 Tinsel
Kerst sterren Noor Design 6002/2018 en 6002/2019
Vierkant franse lelie Noor Design 6002/0257
Grote ster Noor Design 6002/0358
Randje notebook Noor Design 6002/0259


Zie hier de volledige Scandinavian Winter lijn.


Ik heb weer wat meegemaakt hoor, echt pech.
Afgelopen weekend ineens acute kiespijn, nog nooit zo meegemaakt,
hele zaterdag nacht niet geslapen, zondag zo beroerd als wat,
halve strip paracetamol en niks hielp, ik was alleen zo duf als wat,
maar pijn ging niet weg, ik kon niet slapen, ik werd gek, ik kon
niks. Toch maar besloten dat ik niet tot maandag kon wachten,
en naar de weekend tandarts gegaan. Zondag tegen de avond kwam ik
daar binnen, foto's gemaakt, niets te zien, uiteindelijk een verdoving
gekregen en hoe verbluffend snel kan dat gaan, binnen 5 seconden
was mijn pijn weg. Tandarts besloot toen maar mijn zenuw eruit te halen,
dus daar lag ik dan voor een wortelkanaal behandeling.
Uitgeput kwam ik thuis, en natuurlijk heeft dat bij mij ook dagen erna
nog uitwerking, ik voel me nog niet optimaal. Ben moe en heb nog
een zeurderig gevoel in mijn mond, en daarbij is mijn rugpijn ook
weer wat meer gaan opspelen. Heb al een hele poos niet meer kunnen
knutselen, ik hoop dat dat niet lang meer duurt, want heb wel ideeën die
ik graag uit wil werken :)

Dan wil ik nog een warm welkom geven aan Francisca,
die mijn nieuwe volger is geworden.

Ik hoor weer graag wat jullie van deze kaart vinden ☺
Heel erg bedankt weer voor alle reacties !

Liefsss van Erica

60 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje van een kaart! Bah, wat vervelend zeg, sterkte ermee!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Prachtig! Wat een vervelend allemaal weer...ik hoop dat je snel bij zult komen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schiterend hoor Erica , mooie kaart word je vrolijk van ;
    wat naar voor je die kiespijn bbrrr beterschap hoor !!!

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, vind het ook zo'n mooie serie!!
    Oei. kiespijn, hoop dat je je gauw weer beter voelt en weer lekker kan gaan freubelen,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super kaartje, zo veel op te zien...
    dit is echt een hele mooie winterlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super-supermooi ERica!
    Ik vind deze lijn van Studio Light echt gaaf!!
    Heel veel sterkte met alle pijn!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een top van een kaart, Erica!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erica,

    Wauw, wat een prachtige kaart. En zoveel leuke details. Kei knap.

    Tandpijn, kan ervan meespreken. Een paar jaartjes geleden heb ik ook op een kies zoveel tandpijn gehad. Nie kunnen slapen en suf van de pijnstillers. Kan mij nog herinneren dat ik toen zelfs met ijsblokjes tegen mijn tand hield omdat ze de pijn dragelijk was. Veel beterschap in ieder geval.

    Ben benieuwd naar jouw ideetjes. Tof dat je ook meedoet met KIC en suc6.

    Grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Buiten alle andere sores en rugpijn nu ook dit weer. Het zit je niet mee Erice. En dan steeds op facebook van die mooie teksten kunnen zetten. Bewondering !. Trouwens ook voor je mooie kaart. gr leny w en veel sterkte en hoop maar dat t niet terugkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie kaart Erica.Sterkte met je [o.a] rug.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi kaartje Erica!
    En och, dat doet zeker zeer! Nou hopelijk ben je gauw weer wat beter!
    En kun je weer lekker gaan knutselen.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Erica,

    Wat een pech heb jij ook zeg nou meis sterkte hoor!!
    Maar ik vind je kaart geweldig wat heb je die mooi gemaakt.
    En ja het papier is super mooi heb er inmiddels ook een kaart mee gemaakt ha ha wie niet!!
    Nou meis doe lekker rustig aan en het knutselen komt wel weer.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie warme creatie, ik ben er helemaal weg van.
    Prachtig gemaakt Erica.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Erica,
    wat een prachtige kaart heb ik van je gekregen voor mijn verjaardag! Dank je wel.
    Ook deze kaart is helemaal mooi! Prachtig!
    En wat je kies betreft: balen!! Wel fijn dat je van de pijn af bent, maar het is ook duur. Ik heb net de rekening gehad...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem fantastisch mooi geweldig
    en beterschappies verder hoor
    liefs Corrine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart!! Veel moois erop.
    Wat een pech heb je Erica. Kiespijn doet ongelooflijk zeer inderdaad.
    Beterschap, hopelijk gaat alles binnenkort beter.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ellende met je kies! beterschap!
    Je kaart is beeldschoon, mooie combinatie van kleuren.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart! Hopelijk knap je snel weer op.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een geweldige kaart Erica, echt heel mooi gedaan. Wat een ellende zeg met je kies maar gelukkig is dat opgelost, hoop dat het met je rug ook snel beter gaat kan zelf ook niks doen vanwege mijn rug en wil ook weer zo graag aan de knutsel)

    groetjes en beterschap
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Eric. Wat mooie materialen heb je gebruikt op deze mooie kaart. Leuke combi met kraft. Gelukkig dat je snel naar de tandarts bent gegaan. Want wat is dat vervelend kiespijn.. Fijn dat de behandeling zo snel hielp. Ben je er maar weer af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Erica!
    Beterschap met kiespijn en je rug, zo vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie winters kaartje is het geworden, en wat een mooie lijn is dat zeg. Ja je hebt echt pech gehad met je tand, hopelijk gaat het nu weer wat beter. Groetjes, Ingrid .

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is weer super Erica.
    Het dan ook een hele mooi lijn!!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een pracht van een kerstkaart Erica - supermooi gedaan.
    Beterschap!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou, ik las het ja.....jeetje dat klinkt/is wel even heftig...maar pijn in je mond is vaak echt ondragelijk!
    maar goed dat het euvel is gevonden en hoop dat je gauw weer jezelf bent en aan de knutsel kunt!
    Je kaartje heeft een prachtige oooooooo en aaaaaa gehalte!
    Heerlijk dat Scandinavische sfeertje! super!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi erica
    wat een geweldige kaart echt een erica-stijl met veel mooi's erop om te bewonderen
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow wat weer een prachtige kaart Erica Deze Scandinavische lijn is erg mooi.
    En kiespijn vreselijk!! Beterschap
    Groetjes karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn mond valt open van verbazing ,wat een schitterende kaart Erica! Wat is het toch een prachtige lijn van Studio Light, heb zelf de winterplaatjes ook nog liggen, nu nog een beetje tijd want ben druk bezig met een kadootjesmarkt. En dan mijn eigen kerstkaarten nog aanvullen.
    Vervelend zeg het tandartsverhaal, hopelijk ben je nu van de pijn af. Beterschap in ieder geval.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende kerskaart Erica, prachtig die Scandinavian plaatjes en papier!!
    Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart,heel mooi papier heb je gebruikt.
    Mooi is de mal van Duth Doobadoo.
    Vervelend dat je kiespijn had. Beterschap er mee.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi hoi Erica,
    allereerst beterschap!
    wat heb je weer een geweldig mooi kaartje gemaakt!
    Prachtig papier gebruikt!
    mooi model!
    kortom een schitterend resultaat!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat vind ik dit een plaatje van een kaart... Het ijsblauw met Kraft vind ik een super mooie combinatie... Maar wat een pech zeg en dat zo in het weekend... Hopelijk gaat het nu alleen maar beter worden en kun je het gauw achter je laten...

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat weer een prachtige kaart Erica, ook super mooi papier.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hele mooie kaart Erica. Het craft karton combineert mooi met de plaatjes.
    Ik hoop dat je gauw weer opknapt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterende kaart, Erica. Heel mooi papier en prachtige mallen heb je gebruikt. Hopelijk gaat het nu wat beter met je en ben je bij gekomen van je kiespijn avontuur. En is je rug pijn ook weg en kan je heerlijk je ideeën kan werken.
    Groetjes, Anja
    Dank je wel voor je prachtige verjaardagskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Erica,
    Je kaartje is prachtig, mooie papierlijn is dit..fijn dat je meedoet aan de challenge van 52 Weeks of..
    Liefs Ans
    p.s. wens je van harte beterschap..en geniet van je poesjes..ze zijn schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kaart, Erica.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Erica een pracht van een kaart is dat wat is dat toch een leuke papierlijn ... Je hebt er weer iets supermoois van gemaakt ...
    Hopelijk is je tandpijn helemaal weg nu, vel sterkte.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Erica,
    Wat een prachtkaart heb je weer gemaakt!
    Oei vervelend van die pijn... gelukkig ben je nu wat kwijt maar de napijnen zijn ook niet fijn en je rugpijn ook niet :(
    Sterkte!!! Ik hoop voor ej dat je gauw toch weer lekker kan knutselen.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hè jakkes een wortelkanaalbehandeling.. brrrrrr.
    Gelukkig ben je wel van de pijn af!
    Hopelijk gaat de napijn ook snel weg.
    Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt Erica, mooie lijn hoor van SL!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Thank you for entering my CHNC challenge extra for November with your lovely crafting – hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een geweldige creatie, ik vind hem echt schitterend, telkens als ik dit mooie papier zie denk ik dat papier wil ik ook, maar heb het nog niet gekocht, misschien ook maar beter ui zelfbehoud, ik heb ook zoveel nog liggen.
    Wat vervelend van die kies, ik hoop dat het stukken beter gaat en dat die rug problemen ook snel over zijn.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schitterende kaart!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoihoi Erica,

    Ben ik eindelijk weer even in blogland.........
    Wat een prachtige kaartjes hebt je de afgelopen tijd gemaakt.
    Super!!!

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Schitterende kaart! Prachtig is die lijn. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, zodat je al je prachtige ideeën aan ons kan laten zien. Zelf heb ik ook ideeën genoeg, maar tijd te kort...maar dat duurt niet zo lang meer gelukkig. Tot snel.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wow wat mooi, wat een kunstwerk. Succes met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Echt heel mooi gedaan! Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Allereerst mijn excuses dat ik de afgelopen week niet bij je langs kon komen, maar terwijl we hier midden in de verbouwing zitten, moesten we plotseling naar het buitenland om enkele leveranciers te bezoeken (geweldige timing hè? Ja, ik weet het ;-) En toen kwamen we vanmorgen vroeg thuis (lagen om 4 uur in ons bedje), bleek de verwarming het niet te doen, hellup! Niet lekker, jezelf wassen met ijskoud water kan ik je zeggen! Maar gelukkig had de storingsmonteur dienst en zitten we er inmiddels weer behaaglijk bij! Sorry sorry dat ik je laatste creaties niet heb kunnen zien, maar ik vind het wel weer heel erg leuk om weer bij te langs te komen om ze te bewonderen, want wat is het altijd weer een genot om ze te zien! Bedankt voor al dit moois Erica, liefs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Such a beautiful Christmas Card super cute.
    Thank you for joining us at Crafting for all Seasons.
    Hugs Elfie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. STUNNING Erica!!!!!!!!!!!! Love everything about this card! I saw it at Crafting for all Season Challenge and had to come take a closer look. Hugs. - Gracie. gracielliedesign . blogspot . com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Erica , ik hoop dat je ondertussen goed bent opgeknapt van je kies en dat je toch weer lekker aan de freubel bent.
    Bij mij ligt het een klein beetje stil .... te druk met andere dingen.
    Wat laat je een prachtige kaart zien zeg !
    Ik wens je een fijne week.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ben ik aan het rondkijken op blogger, kom ik jouw blog tegen en zie ik dat ik deze kaart, die je twee weken geleden al hebt gepost, nog helemaal niet heb gezien.......shame on me.....
    Het is weer een prachitge. Leuk is die winterlijn van Studio Light.

    Groetjes en een fijne week,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gorgeous card - I love the natural look to this Thanks for joining in with us at Ooh La La creations
    Alli x

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo Erica,
    Super mooie kaart en die lijn is inderdaad prachtig. Ik heb er al verschillende keren mee in mijn handen gestaan, maar de vellen zijn toch best prijzig en dan koos ik toch weer voor wat anders. Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter met je gaat.
    Het afgelopen jaar heb ik niet veel tijd gehad om te bloggen en dat zou ook wel zo blijven nu ik 40 uur werk.
    Ik wil je bij deze bedanken voor je lieve berichtjes op mijn blog en wens je een hele fijne kerst en een gelukkig en creatief nieuwjaar.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Schitterend, wat een fantastische mooie kaart heb je gemaakt zeg, super! Het papier en plaatjes is zo mooi, zou bijna jaloers worden haha. Maar wat lees ik, wat heb je een pech met je tand/kies zeg en nu rugpijn of is die inmiddels al wat minder? ik ben een tijd niet op Blogger geweest maar gelukkig is de zin om kaarten te maken er weer, komt allemaal goed. Ondanks alles wens ik je toch hele fijne dagen, beterschap, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Prachtig kaartje Erica, zeker een heel mooie papier serie. Je hebt het mooi met elkaar gecombineerd, klasse!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox