maandag 10 november 2014

Ik wens jou...


Hoi lieve volgers,

(Blogger werkt niet mee, half 8 vanmorgen deze post geplaatst,
en hij was nog niet zichtbaar, nu om 12.30 maar weer opnieuw gedaan)

Zoveel kerstkaartjes zien we momenteel overal om ons heen,
iedereen is er al druk mee bezig.
Nou zo tussendoor vind ik het wel leuk om een kaart te
laten zien met een hele andere lijn, deze keer namelijk
met de mooie My Botanical Garden lijn.


Ik heb voor deze kaart een leuke basis gebruikt, een leuke figuurmal
in combinatie met Kraft basis papier. De basis kaart heb ik dubbel
gevouwen en daar bovenop heb ik een maatje kleiner geplakt.
Doordat je de onderste dubbel vouwt, blijft je kaart meteen goed staan.


Ik heb een mooi 3D plaatje met een vlinder in de hoek gebruikt,
en in het design papier zie je ook een mooie vlinder doorschijnen.
Verder een paar versieringen, potjes, kleine vlindertjes iets verhoogd
opgeplakt en leuke labeltjes die ik iets over elkaar heb laten lopen.
De tekst heb ik gestempeld in een label die ook in deze uitdruk vellen zit.


Door de labels heb ik een stukje twine gedaan, en heb ze met wat 3D kit
verhoogd opgeplakt voor het leuke effect.
Ik ben gek op deze mooie papierlijn, wat vinden jullie van deze kaart ?


Gebruikte artikelen:

Basis papier MBG171
Plaatjes Easy MBG 425
Plaatjes Easy MBG 427
Plaatjes Easy MBG 428

Iedereen weer bedankt voor de reacties die ik fijn vind om te lezen !
Een hele fijne nieuwe (knutsel) week gewenst ☺

45 opmerkingen:

  1. zoveel kerstkaartjes heb ik toch nog niet van jouw gezien??
    ik vind dit een hele mooie lijn, zou voor mij echt een uitdaging zijn om hier wat van te maken...
    Mooi kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor we zitten midden in de kerstkaarten , maar
    dit is ook hartstikke leuke kaart.Met, mooie mallen en prachtig,
    basic papier heb je weer een erg mooi geheel gemaakt !!!!!!!!

    Liefs Epie XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een prachtige kaart Erica.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Erica. Er is zoveel moois te zien! Je kerstkaart hieronder is ook erg mooi, leuk dat houteffect!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Erica wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, het is werkelijk een bjoetie om te zien en te krijgen TOPPIE meis.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtkaart. Zoveel mooie details.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is er veel moois op je kaart te zien! Topkaart Erica!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige kaart! Schitterend DP en die vlinder springt er mooi uit. Ook die tagjes boven in komen mooi tot z'n recht. Ik hou ook van wat afwisseling, gelijk heb je...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er is een ieder geval veel te zien een super kaart
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje van een kaartje!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart weer Erica!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje. Erg leuk gedaan.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart zeg! En idd, af en toe weer een "niet-kerstkaartje" is best leuk om te maken he? :-)
    Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Erica......er zit zoveel moois op....je kunt er naar blijven kijken....SCHITTEREND!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een pracht creatie met deze prachtige serie!
    Mooi modelletje zo komt alles er prachtig op uit!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig leuke kaart
    Liefs en Creatiefs
    Xxx
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja je hebt helemaal gelijk en ook ik deed daaraan mee. Maar vanaf volgende week maak ik wel donderdags nog een kerstkaart, die zal ik nog wel nodig hebben, maar de andere dagen iets anders. Vandaag al 2 opkikkertjes gemaakt. De mijne waren bij de desbetreffende mensen weer eens niet aangekomen.Wim dacht eerst dat ik hem ervan beschuldigde het niet te hebben gedaan. Maar hij is altijd zo trouw als wat en de ontvangsters kent hij persoonlijk, dus ...... Ze gaan morgen weer op de post. Nu was hij met de buurman een boom een kopje kleiner maken. (3 meter ongveer)
    Maar ik vind jouw kaart weer een snoepie. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wauw, wauw.... Ik ben er gewoon sprakeloos van. GE-WEL-DIG!!!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie kaart, Erica. Maar de botanic garden line is dan ook heel leuk om iets moois mee te maken.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart, super leuk model! Heel sfeervol.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Erica,
    wat ik vind van deze kaart,
    in een woord GEWELDIG!!!!
    Wat een mooi papier is dit zeg,
    ken deze lijn niet...
    maar ik ben er wel weg van
    en zo'n mooi model kaart!
    Prachtresultaat!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het werd een geweldige kaart ! helemaal toppie ! al die laagjes en details, daar ben je vast wl even zoet mee geweest ! super is het resultaat !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie verjaardagskaart, schitterende plaatjes en prachtig warme kleuren!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wouw geweldig mooi hoe je het papier en plaatjes allemaal hebt gebruikt Erica!
    Ik heb dit papier ook liggen heel gaaf gedaan!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi, en leuk om eens wat anders dan kerst te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is prachtig en het is inderdaad heel mooi papier!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart heb je gemaakt Erica - helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi! Leuk hoe je dat hebt gedaan met de basis. Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een schitterende verjaardagskaart Erica,....zo mooi met die labels en dat samen met die andere details maakt het tot een prachtig geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart. Je hebt alles mooi gecombineerd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hij is prachtig! Mooie stempels en materialen gebruikt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een schitterend kaartje weer Erica ... wat een prachtige papierlijn en heel mooi details !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Erica
    Ik zag hem al op facebook voorbij komen .
    Een geweldige leuke kaart weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterende kaart. Mooi dp.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een mooie kaart zeg.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. En ja hoor, ik had gelijk. Ik kan niet een paar dagen niet opletten bij jou. Wat een ontzettend gave kaart zeg! Zo heerlijk veel labels en zoveel te zien. Kan ik 'm reserveren voor mijn verjaardag??? hihi.
    Op naar je volgende kaart.......

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox