maandag 3 november 2014

Fijne kerst

Hoi lieve allemaal,

Ik ben er deze week weer, en ik laat meteen een kerst kaart
aan jullie zien. Ik heb deze het weekend gemaakt met de mooie
Shabby Chic Winter Christmas lijn van Studio Light.

Wie gaan er trouwens ook naar de Kreadoe ?
Ik ga er woensdag naartoe, ik ben zo benieuwd, het is de eerste
keer naar deze beurs, en ik heb dit vorig jaar al afgesproken
om nu te gaan, heb er zin in ! Wie weet kom ik je tegen..?


Zoals je ziet is deze kaart niet in traditionele kleuren, maar met roze tinten,
ik vind het wel wat hebben. Ik heb mijn parelpen er ook bij gehaald, en de
mooie blauwe sier mallen van Noor.


Met deze kaart doe ik mee met de Challenges:

*  6 november 20114  -  Winter Wonderland 
( pearls, lace, flowers )
*  6 november 2014  -  Friday Sketch
*  7 november 2014  -  Dutch Card lovers
*  8 november 2014  -  The Glory of Christmas
*  27 november 2014  -  Creatieve Zebra
*  30 november 2014  -  Crafty Hazelnuts
*  30 november 2014  -  AnMa Creatief ( 1/3 )


Gebruikte artikelen:

Plaatje Studio Light Easy SC 433
Papier Studio Light Basis SC 174
Papier Studio Light Basis SC 175
Takje Nellie Snellen SD 005
Bloem Nellie Snellen SD 023
Tekst Nellie Snellen SD 051
Vierkant Nellie Snellen MFD 056
Sier vierkant Noor Design 6002/0360
Rechthoek Noor Design 6002/0356
Parelpen zalm
Kant Action


Ik wil een warm welkom heten aan Sjanie, Marijke en Ina,
heel veel plezier op mijn blog.

Ik ben afgelopen week minder actief geweest met mijn blog rondjes,
ik had er gewoon de energie niet voor dames, sorry.
Ik zit nu al vanaf 3 september met mijn actieve hernia, en dat is al iets
gezakt, maar nog niet de beklemming naar mijn been, ik loop nog
steeds met tintelingen en pijn, 24 uur per dag, onafgebroken en dat
dus al vanaf 3 september. Ik heb er medicijnen voor, maar met de
bijwerking vermoeidheid, en dat is juist wat ik al heb, chronische
vermoeidheid, dus dit komt er als een klap bovenop. Ik slaap dan ook
erg veel, heb weinig energie, en moet veel rusten en slapen.
Ik probeer waar ik kan met mijn leukste hobby bezig te zijn, dat geeft
me toch weer energie, die ik heel hard nodig heb, maar soms is het
moeilijk me er toe te zetten,

Vanaf deze week ga ik een nieuwe weg in, ga op aanraden van mijn
huisarts en mijn fysiotherapeut, naar de sportschool, om vooral mijn
rug- en buikspieren sterker te maken. Ik ga starten met de Milon Cirkel,
ik heb al proef gelopen en deze week een gezondheidstest en dan ga
ik echt starten, Ik hoop echt dat dit op de lange termijn er toe zal 
bijdragen dat mijn lichaam sterker gaat worden. Wish me luck !

Allemaal weer heel erg bedankt voor de bezoekjes en reacties ♥

59 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer een lust voor het oog Erica en dat roze doet het heel goed...heel veel succes op de sportschool en ik hoop voor je dat het helpt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je kaartje erg mooi geworden, Erica.
    En wens je veel sterkte en succes op de sportschool!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje weer, Erica!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig je kaartje.
    Succes met sporten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Erica!
    Hoop dat het sporten helpt!
    Ik ga al jaren naar de Krea doe, heerlijk een dagje uit! Deze keer eens een keertje op zaterdag.
    Veel plezier woensdag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kerstkaart!
    En succes met sporten het is heel belangrijk dus zet m op.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kleuren heb je gebruikt, prachtige kaart.
    Bewegen helpt zeker, je zal eerst wel moe zijn maar onder begeleiding kom je daar wel overheen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je kaart weer mooiiiiiiii. Supergaaf.
    Ik ben ook woensdag op de Kreadoe, samen met Plony en Jacomijn van het WLVC team. Misschien kom ik je nog wel tegen, zou superleuk zijn.
    Sterkte met je rug, hopelijk gaat het lukken met sporten want de hele dag tintelingen, pijn en moeheid is niet niet.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart, ik hou wel van het vleugje roze! Veel sterkte met je rug, is zeker niet leuk. Kan ervan mee spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erica, we nemen het je niet kwalijk hoor!! Begrijp het best!!
    Je kaart is weer super mooi!! Echt prachtig hoe je deze gemaakt heb. Veel sterkte met je rug.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk nemen we je niets kwalijk Erica, en hopelijk gaat de sportschool iets goed voor
    je lichaam doen! toi, toi, toi! Je kaart is weer super! wat blijven die mallen toch mooi!
    Sterkte meis....liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The problem with making cards this pretty, is that they are hard to give away. Thank you for sharing with us at the Glory
    of Christmas. - Myrna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooie kaart, Gaby, die tinten en stansen zijn prachtig samen! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    Succes met de sportschool, denk dat dat best zou kunnen werken, ik hoop het voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning work! Lovely design and I love the vintage look of it all. Wonderful lace you have used too. Thanks for joining us over at Winter Wonderland challenges.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart is dit,erg mooi.
    Mooie mallen heb je gebruikt.
    Wat vervelend dat je een hernia hebt. Logisch dat je dan
    niet veel zin en energie hebt om op blogs te reageren.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtkaart weer.
    Heel mooi samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel bergrijpelijk Erica dat de fut ontbreekt op dit moment...hopelijk gaat het met sporten de goede kant op met je rug....doen wat je lichaam aangeeft hoor...anders werkt het averechts...
    Je kaartje is weer PRACHTIG...schitterende stansen gebruikt....KNAP gedaan!!!
    Sterkte met alles...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Erica,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, mooie mallen, papier en plaatje een super geheel !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Hoi Geweldige leuke kerstkaart weer .
    Prachtig papier heb je ook weer gebruikt en met dat craft is ook altijd zoooo leuk .
    Sterkte met de sportschool ik hoop dat het wat voor je kan betekenen.
    En leuk ik ga woensdag ook ....
    Veel plezier in ieder geval .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Erica , wooowww wat weer een prachtige kerstkaart,
    ik geniet altijd van jouw stijl van maken , veel plezier met sporten hoor !!
    Fijne maandag groetjess Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooo Erica, ik kijk mijn ogen weer uit, wat een prachtige kaart heb je gemaakt met dit schitterende papier.
    Naar de Crea-doe ga ik dit jaar niet, het is er zo druk en ver weg.
    Wij zijn naar Den Bosch geweest, nog verder weg, maar ik heb wel een tip, neem een dikke portemonnee mee, want je wilt echt alles kopen.
    Veel plezier een woensdag.
    Ook succes met het sporten, wie weet gaat het straks allemaal beter.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige nostalgische kerstkaart is dit! Veel sterkte met je gezondheid!
    En bedankt voor je lieve reacties op mijn kaarten, ik ga jouw blog ook maar volgen (ik dacht dat ik al volger was) want ik zie veel mooie creaties!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend kerstkaartje is het geworden Erica - helemaal super gedaan.
    Succes op de sportschool - we duimen dat het helpt ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, wat een prachtige kaart heb je gemaakt Erica. Super mooie kleuren.
    Vervelend hĆØ dat je niet kan doen wat je zo graag zou willen doen. Ik hoop voor je dat het sporten wat verlichting van de klachten geeft.
    Neem er de tijd voor hoor!!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Erica
    En succes met het sporten hopelijk helpt het je
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een pracht van een kaartje weer Erica ... ik ben helemaal weg van die prachtige kleuren. Je kaartje is weer top en afgewerkt tot in de .....
    Veel succes met de sportschool en ik hoop voor jou echt dat het resultaat heeft want voortdurend pijn hebben is helemaal niet leuk ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super mooi kerstkaartje Erica.
    Succes met je sport.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is super Erica! Mooie vintage-stijl zo! Heel veel succes op de sportschool, je zult er in elk geval een hoop energie
    opdoen! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw schitterend kaartje en hopelijk wordt het snel beter met je rug
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Haha, kom ik je kaartje weer tegen op het blog van DCZ.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zucht...wat een mooie warme kerstkaart...ik ben er weg van Erica. Hopen dat het sporten gaat helpen...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw Erica, wat een bjoetie van een kerstkaart. Prachtig dat nostalgische plaatje van de kerstman. Supermooi!!!!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Erica,

    Wat een mooie kerstkaart en zoveel details en dan die nostalgie kerstman geweldig.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou Erica ik wens je heel veel geluk en sterkte het zal niet meevallen maar er zijn altijd ergere dingen moet je maar denken. Je kaart is in ieder geval prachtig mooi op elkaar afgestemd.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Erica,

    Een beauty van een kaart heb je gemaakt!!
    Ik wens je veel sukses op de sportschool en de nieuwe therapie, loop niet tƩ hard van stapel en luister goed naar je lichaam!!
    Wens je ook erg veel plezier bij je bezoek aan de Kreadoe!
    Lieve gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart en ik weet wel zeker dat een sterker lijf en betere houding heel veel goed maakt dus ik hoop dat je er baat bij zult hebben Erica, je bent nog zo heerlijk jong dus kunt nog veel bereiken!!! Maa laat je niet gek maken hoor, on step at a time en dat is al moeilijk genoeg!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie vintage kerstkaart. Mooie kleuren hoor.
    Vervelend zeg dat je met een hernia zit. Ik hoop dat het snel beter gaat.

    Leuk dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ha Erica,
    wat en geweldig mooi kartje heb je gemaakt! Echt prachtig. En wat goed dat je gaat sporten. Spieren sterker maken kan een heleboel schelen.En als je er dan ook nog plezier in hebt...Misschien is er nog een leuke instructeur ;-)
    Beterschap met je hernia in elk geval.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Nou dat doe ik zeker, ik weet wat het is om met pijn rond te lopen!.
    Schitterende kaart heb je gemaakt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Erica, je hebt een beauty van een kaart gemaakt. Ik weet wat je doormaakt want ben zelf 2x geopereerd aan een hernia.
    Probeer inderdaad de sportschool maar let op jezelf.
    Succes hoor, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi hoi Erica,
    ooo wat vervelend voor je,
    als je zo vermoeid bent en dit er nog bovenop!
    Heel veel sterkte en wat top van je dat je gaat sporten,
    je zult merken dat het in je hoofd dan ook helderder wordt!
    Zou ik bijna mijn reactie vergeten op je prachtkaart!!!!!
    Want ik geniet altijd zo van je kunstcreaties!
    Liefs en fijne tijd op de beurs, van Martha
    (ik ga niet, heb mijn centjes al opgemaakt op een beurs in den bosch hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Allereerst wat een prachtige kaart!!
    Wat heb je de vintage smaak mooi te pakken!
    Jeetje niet niks....zoveel pijn hebben...medicatie met bijwerkingen...
    Ik hoop dat het sporten je gaat helpen je energie terug te krijgen...ik merk het vaak wel na een paar weken!
    Heel veel succes daarmee!
    Ik ga woensdag ook naar de Krea Doe...wie weet zie ik je daar!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief.
    Succes bij de sportschool en hoop dat je snel weer wat lekkerder in je vel zit.
    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat gaaf een kerstkaart in nostalgische stijl. Super kaartje. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een prachtig kerstkaarten! En heel veel succes maar het gaat je lukken!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Thanks for entering The Glory of Christmas challenge 45 with your lovely card, Hazel , Glory of Christmas DT - thanks also for entering this into my CHNC challenge extra for November hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lovely card. Thank you for joining The Glory of Christmas challenge. Good luck at the gym, I hope it helps

    BeantwoordenVerwijderen
  48. prachtige kaart! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een stijlvolle kerstkaart! Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Thank you for sharing your lovely crafting for my CHNC challenge extra for November - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Beautiful! I love all those elegant dies you used. Thanks for playing with CHNCC2.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Succes met je deelname bij DCZ

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  53. This is so pretty and delicate. A very Victorian, European Christmas-really pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een mooie kerstcreatie!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief novemberchallenge.

    Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox