donderdag 13 november 2014

Donderdag kerstkaarten dag

Hoi hoi allemaal,

Dit kaartje heb ik even geleden al gemaakt,
maar ik plaats hem nu voor de kerstkaarten donderdag.


Ik heb dit kaartje makkelijk gehouden, vind dit ook wel eens leuk.
Kraft als basis en de mooie Scandinavian Winter lijn van Studio Light.
Ik heb de losse deeltjes verhoogd opgeplakt, dat geeft altijd een leuker effect.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges:

*  22 november 2014  -  Kaartjes Inspiratie
*  30 november 2014  -  AnMa Creatief ( 3/3 )
*  30 november 2014  -  Crafty Hazelnuts
*  30 november 2014  -  Creapaleis
*  5 december 2014  -  Knutsels en Kadootjes ( 1/2 )
*  8 december 2014  -  Bunny Zoe's Crafts


Gebruikte artikelen:

Papier Studio Light Basis SD 179
Plaatje Studio Light Stap SD 1332
Knopen Studio Light Stap SD 1329
Rendier Joy Crafts 6002/2026
Kerstboom Marianne Design CR1287


Vorige week woensdag was ik naar de Kreadoe, maar nog altijd heb ik
last van de nasleep, moe en veel pijn aan mijn rug en been.
Helaas duurt dit altijd erg lang bij mij. Ik heb ook echt de puf niet
gehad om bij jullie langs te komen, excuses hiervoor.
Ik hoop snel weer mijn blogrondjes op te kunnen pakken.


Wel wil ik iedereen bedanken die trouw een berichtje bij mij heeft
achtergelaten, het is toch zo leuk !
En ook een warm welkom aan mijn nieuwe volger Gina ☺

41 opmerkingen:

  1. Een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt Erica - supermooi gedaan en een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die blauwe accenten!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Erica en echt Kerst. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart weer Erica. Echt een topper hoor meid.

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erica,
    Prachtige kaart in hele mooi kleuren, leuk dat je de Kraft gedeeltes verhoogd hebt opgeplakt..
    Fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart hoor, wat rustiger dan we van je gewend zijn maar tochook prachtig!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een simpele kaart???! Maar dan wel een hele mooie!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem super leuk Erica!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart met prachtig papier.
    Leuk je in het echt gezien te hebben.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Erica...ik hoop dat je in ieder geval wél genoten hebt op de KreaDoe...de nasleep moet je dan idd voor lief nemen....sterkte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een beauty Erica , tja dat is druk de Kreadoe wens
    je veel beterschap toe en het gaat wel weer over joh !!!

    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk is dit kerstkaartje Erica...weer zo mooi alles gecombineerd tot een prachtig geheel...jammer dat je weer zo'n pijn heb na een dagje beurs, hopelijk gaat het snel weer wat beter....

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hopelijk gaat het snel beter met je Erica....je kaartje van vandaag ziet er weer PRACHTIG uit!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje Erica en ik hoop dat je je gauw weer beter voelt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig ziet je kaart er weer uit! Erg mooi.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kerstkaart Erica!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi erica
    een pracht van een kaart met deze leuke stansen en ook nog eens in mooie kleuren
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Erica,

    Mooi kaartje weer. Heel leuk die vliegende sneeuwman en het bomen groepje.
    Hou je taai, meis ...

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kerstkaartje!
    heel veel sterkte met bijkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie kerstkaart.
    Prachtig plaatje en leuke mallen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Erica. Leuk zoals je het kraft karton verwerkt hebt op de kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Erica. Deze kleuren vind ik altijd zo mooi bij elkaar passen, het licht blauw met het kraft. Dan kan het voor mij eigenlijk al niet meer stuk. Lieve groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou Ericaik begrijp je wel hoor dat zijn soms van die drukke dagen ook ik kan er niet zo goed tegen maar wij willen zo veel he .Maar je kaartje is prachtig ook de kleur super.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Erica, een prachtig kaartje weer ... blauw en kraft is een heel super geheel !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi Erica,
    ik vind je kaartje erg leuk! Ben het met je eens dat het vaak een heel mooi effect heeft om deeltjes wat verhoogd op te plakken. Leuk dat je meedoet aan onze challenge van K&K.
    En wel naar zeg, dat je zo lange herstel tijd nodig hebt als je 1 dag uit bent geweest. Kalm aan!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart. Ik sluit me helemaal bij GerJanne aan.
    Leuk dat je weer mee doet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,

    Toffe kaart. Leuk dat de meedoet met KIC en suc6.

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Makkelijke kaarten moeten er ook zijn hoor anders krijg je ze nooit allemaal klaar. Deze "makkelijke" kaart ziet er ook weer super uit, zoals ik eigenlijk wel van je gewend bent ;-).
    Vervelend hoor dat je altijd zo lang last hebt als je er lekker uit bent geweest.
    En naar de volgende....... :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele mooie kaart en leuk met de mallen van MD erbij . Mooi gedaan.

    Gr.Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende kaart. Het is een mooi geheel.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hooooooi deze is ook weer top!! Leuk blauw en grappig met die knoopjes :)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig kaartje. Gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi Erica,
    wat een opvallend mooi kerstkaartje,
    ik vind de sierparels heel mooi van kleur!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij K&K en KIC.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Erica

    Mooi kaartje heb je gemaakt!

    Dank je wel dat je mee deed aan deze KIC Challenge, en hoop dat je ook weer mee gaat doen aan die van morgen.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie kerstcreatie!
    Leuk dat je 3x meedoet met de AnMaCreatief novemberchallenge.

    Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox