donderdag 6 november 2014

Christmas Joy (52 weeks)

Hoi blogdinnen,

Vandaag weer een kerst kaart, voor 52 weeks of Christmas,
deze week is het thema Cas, ik hoop dat ik er aan voldoe,
want ik blijf dit lastige kaarten vinden.


Ik heb er maar één foto van gemaakt, dus niet alles is helemaal goed te zien,
maar het rendier bovenaan, en de kerstboompjes zijn verhoogd opgeplakt.

Met deze kaart doe ik mee met de Challenges:

*  8 november 2014  -  Weekly Christmas Card
*  10 november 2014  -  Crafting all Seasons ( 2/3 )
*  10 november 2014  -  Papertake ( 2/5 )
*  27 november 2014  -  Creatieve Zebra ( 2/2 )
*  30 november 2014  -  Crafty Hazelnuts
*  30 november 2014  -  AnMa Creatief ( 2/3 )


Gebruikte artikelen:

Papier Studio Light Basis SD 177
Tekst en plaatjes Studio Light Easy SD 440

Gisteren naar de Kreadoe geweest met 3 lieve vriendinnen, 
jeeeeejjj wat was het leuk en wat ging de dag snel voorbij.
En ook zoveel bekende blogdinnen tegen gekomen, werd
zelfs een paar keer geroepen, ja was echt leuk !

Bedankt weer voor alle liefdevolle reacties ♥

42 opmerkingen:

  1. Ha Erica,
    ik zag al op FB dat je naar de Kreadoe was. Wat gezellig en leuk voor je! Dat geeft weer een lekker gevoel he? En leuk om mede bloggers en medeknutselaars te ontmoeten!
    Je kaartje is weer geweldig. Ik denk dat je supergoed geslaagd bent in Cas. Als je het niet gewend bent is het hel moeilijk! Maar deze is top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, CAS kaarten zijn lastig maar je hebt een mooie kaart gemaakt Erica!
    Ik ga zaterdag met dochter Yvonne naar de KreaDoe en heb er zin in!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie CAS kaart is het geworden Erica, het is inderdaad niet gemakkelijk een CAS kaart te maken maar het is je goed gelukt. Geweldig dat je gisteren zo'n super dag hebt gehad. Leuk dat je mee doet bij 52 weeks off...groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke CAS-kaart Erica en nog leuker je gisteren zo te hebben zien genieten in Utrecht!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie CAS kaart ERica, mooie stempel van het rendier!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeilijk he, een CAS kaart. De mijne is maar zozo. Vanmiddag er op zetten.
    Maar wat heerlijk dat je zo'n leuke dag hebt gehad in Utrecht. Daar kan je lekker lang op terug kijken. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een top-kaartje Erica!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een PRACHTIGE kerstkaart Erica....schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kerstkaart Erica
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. elke keer moet ik weer denken CAS, o'ja CAS...
    ik vind het een liefje hoor, geen hele echte Erica ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben er ook geen ster in. Maar deze is wat mij betreft goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een pracht van een kerstkaart Erica - super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk!

    Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart Erica.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Erica, je kaartje is prachtig. Ik heb me er ook aan gewaagd en voor het eerst een CAS kaartje gemaakt. Ik denk dat ie van jou ook wel voldoet hij mooi en eenvoudig en dat hoort ie te zijn...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geen idee of dit kaartje voldoet aan de "CAS voorwaarden" Erica, maar hij is in ieder geval erg leuk.....heel iets anders dan wij van je gewend zijn....goed geslaagd!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Erica,
    heb eens op het gemak al de kaartjes bewonderd die ik al gemist had
    wauww zeg heel mooi allemaal een streling voor het oog
    liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Erica,

    Mooie kaart. Het labeltje met het rendier is super leuk.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er erg leuk uit, Erica, zo schattig met die mooie hertjes! Lieve groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nou erica het is je zeker gelukt met deze mooie en rustige CAS-kaart en leuk om te lezen dat je een gezellige dag heb gehad!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Erica,
    Je bent geslaagd hoor ! wat een mooie CAS kaart, leuk om daar de SL lijn voor te gebruiken..fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het blijft moeilijk om buiten je comfortzone te stappen, maar je hebt het toch maar mooi gedaan!
    Mooi materiaal heb je gebruikt waardoor het een mooi geheel blijft en het niet meer nodig heeft!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi je kerstkaartje Erica...en het is echt CAS geworden hoor...Ook dat gaat je best goed af...
    En fijn dat je leuke beursdag heb gehad op de KreaDoe....ik ga er niet naar toe dit jaar....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Erica,
    wat fijn dat je beursdagje zo goed is bevallen,
    heb je nog wat gekocht.. nieuwsgierig ben ik he hihihihi...
    Dit CAS-kaartje vind ik helemaal super en in jouw stijl!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Erica,

    Wat een leuke kaart. Kei tof. Leuk dat je meedoet met DCZ en su6..

    grtjs
    Claudia
    DT De Creative Zebra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart. Leuk gedaan op deze manier.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erica een heel ander kaartje dan ik van jou gewend ben alhoewel je stijl er toch in terug te vinden is ...
    Ik vind het heel geslaagd ... knap weer ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Ik vind het juist erg leuk om een cas kaartje te maken.
    Leuk dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Erica,
    Wat een leuk kaartje!!
    Heb je nog veel gekocht op de beurs??
    Je zal vast aan de slag gaan met je nieuwe aankopen ;)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi in naturel met dat vleugje rood, prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Petje af hoor, wat knap dat je zo'n mooie CAS kaart hebt gemaakt. Ik krijg dat dus bijna echt niet uit mijn vingers he. Blijf dan telkens wat missen, heb ik bij deze kaart niet.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Volgens mij heb jij inmiddels al een lekkere voorraad met kerstkaarten, en allemaal zo gaaf met dit prachtige papier.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful Tag Looks so great.
    Thank you for joining us Crafting for all Seasons.
    Hugs Elfie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. This is a lovely card! Thanks for joining us at PTW! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is just a wonderfull tag ! I love the pritty coulours! Thank you for joining us at Crafting for all Seasons! xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig CAS kaartje, gezellig dat je nog eens meecoet aan onze challenge bij Anmacreatief deze maand. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Thank you for sharing your lovely crafting for my CHNC challenge extra for November - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Weer een mooie kerstcreatie!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief novemberchallenge.

    Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox