maandag 29 september 2014

Hiep hiep feest voor de kattenliefhebsters

Hoi dinnetjes,

Weer een nieuwe week, nou ik merk er op mijn blog niks
van, die draait overuren, vorige week echt iedere dag een
kaart, en deze week ga ik ook weer die kant op.
Ik zit nog thuis met erg veel pijn van mijn hernia, maar elk
nadeel heeft zijn voordeel... mijn knutselspullen staan nu al
een poos beneden, ik kan dan aan de knutsel, en als ik het even
niet meer red, wissel ik het af door even wat te lopen of om
te liggen om uit te rusten. Op de een of andere manier is mijn
drift om te knutselen wel heel erg aanwezig, en daar ben ik blij mee.
Kijk mee en geniet ☺


Vorige week liet ik op mijn facebook al een sneak peak van deze kaart zien.
Leuke reacties op gekregen, en nu zie hier dan het resultaat.
Ik ben met een mooie nieuwe mal aan de slag gegaan, en om eens iets heel
anders te doen, ben ik voor de verrassing met de mooie poesjes
van Franciens Katten aan de slag gegaan.
Nou het effect is ook wel heel erg leuk moet ik zeggen,
Het papier is een geweldige paperpad van Studio Light,
en daar vond ik deze mooie kleuren in, het lijkt wel herfst ;)


Ik heb er weer een grote bloem bij gemaakt.
In het vierkant heb ik parels met een parelpen gemaakt, maar het
viel me even tegen. Toen ik ze erop deed waren ze zo mooi. 
Toen legde ik mijn kaart weg om te drogen en de volgende dag
waren alle parels ingevallen met een gaatje erin :(
Geen idee hoe dit kan, nog nooit meegemaakt.
Ik heb er toen nog maar een stipje op gedaan.
Ik vind parelpennen zo makkelijk werken, en ik heb een paar
nieuwe kleurtjes, waaronder ook deze. Ze zijn goed om meerdere
parels tegelijk op je kaart te verwerken.


Lief zijn ze toch hè die poesjes ? Ja ook dit is Studio Light hoor ☺


Met deze kaart doe ik mee met de Challenge:

* 2 oktober 2014 - Wags 'n Whiskers
*  11 oktober 2014 - Kaartjes Inspiratie
( bingo - parels - stansen - 3D met dieren )


Gebruikte artikelen:

Crafters Companion Kraft papier
Papier paperpad Studio Light PPSL 02
Plaatje poezen Studio Light Easy FK 371
Vierkante mal Noor Design 6002/0360
Bloem Noor Design 6002/0157
Blad Noor Design 6003/0027
Blad Noor Design 6003/0037
Swirl Noor Design 6003/0008
Vogels Noor Design 6003/0045
Postzegel mal Noor Design 6002/0324
Tekststempel 'enjoy' Noor Design 6410/0317
Vlinders Joy Crafts 6002/0245
Tekststempel 'hiep hiep feest' Boekenvoordeel


Dan wil ik een warm welkom heten aan mijn nieuwe volgers;
Cindy, Karin, Schrineke, Ria, Sylvia, Odette, Lenet en Karin van Eijk,
veel plezier op mijn blog ☺

Nogmaals wil ik iedereen bedanken voor alle trouwe bezoekjes !
Dat doet mij echt goed, dankjewel ☺
Een fijne nieuwe (knutsel) week gewenst ☺

25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Erica, mooie warme kleuren en dat plaatje van de poesjes is zo lief.
    Fijn dat je spulletjes beneden staan en je toch kunt knutselen ondanks je rugpijn.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtige kaart! Alles past perfect bij elkaar.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart in mooie, warme kleuren, leuk plaatje van de poesjes,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Erica,mooie kleurtjes ook.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die poezen komen echt heel mooi uit op deze kleuren...
    schattig kaartje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een plaatje, Erica!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje,ik vind je bloem prachtig.
    Sterkte met je rug.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart en de katten doen het er heel goed op!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Erica
    Prachtig, mooi papier, de bloem is ook schotterend, het poezenplaatje past er perfect bij.
    Ik hoop toch dat er snel wat verbetering in je pijn komt hoor, o wat erg voor je.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje is het geworden Erica - supermooie kleurtjes en je hebt er veel mooie dingetjes op gebruikt - een prcht van een kaart!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een heerlijke kaart om te bewonderen in zo gave en prachtige herfstkleur
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, en sterkte met je rug.

    Groetjes Schrineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Erica

    Wauw wat een geweldige mooie kaart laat je hier ook weer zien .
    Sterkte verder .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige warme kaart.
    heerlijk die herfsttinten!!!!!!!!
    En wat een sssschattige poezen......

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart is het geworden Erica! Fijn dat het voor de afleiding zorgt omtrent je hernia.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaart weer prachtig Erica.
    Op en top af tot in de puntjes.
    Heel mooi gedaan.
    Sterkte met je rug.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Erica , wwoooww wat een schitterende kaartis
    dit weer , ik heb genoten , mooie kleurtjes en heel
    bizondere mallen ook , lief poezenplaatje . super hoor !!

    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Erica,
    Prachtig is je kaart weer, heel erg mooi gemaakt.
    Mooie kleuren, in één woord SUPER!
    Ik wens je heel veel sterkte met je rug.
    Ik weet wat het is, een hernia.
    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Erica
    Wat een mooie warme kaart en die bloem is echt prachtig gemaakt.
    Sterkte met je rug en hopelijk kan je tussendoor heerlijk freubelen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi kaartje en zulke warme kleuren, super!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kei leuk gemaakt. De warme herfstkleuren zijn echt prachtig.
    Heel veel beterschap met je rug.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart. Prachtige herfst kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Erica wat een prachtige poezenkaart. Geweldig mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox