vrijdag 6 september 2013

Happy B-day with PanPastels

Hoiiii lieve volgers,

Ik ben heel erg druk bezig achter de schermen, gewoon omdat 
het kan en omdat het leuk is ☺
Ik heb al een aantal kaartjes gemaakt met PanPastels,
en hier laat ik een eerste zien.

Dit kaartje is gemaakt met heel veel Noortjes, Joy en papier
van Marianne Design. De stempel van het vogelhuisje is
STAMPSL76 van Studio Light, en die heb ik dus met PanPastels bewerkt.
Ik kan je vertellen dat het heel erg leuk is om te doen en er
gaan er nog meer volgen hoor.


Met dit kaartje wil ik meedoen aan de Challenges:

♣  7 september 2013:  Robyn's Fetish Challenge Blog
♣  11 september 2013:  Nadia's Challenge Blog
♣  15 september 2013:  Creative Cutting Challenges
♣  19 september 2013:  Wags 'n Whiskers
♣  25 september 2013:  Scr@p-Cards Challenge Blog
♣  30 september 2013:  De Creatieve Zebra


Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden !
Ook wil ik iedereen weer bedanken voor de geweldige
reacties iedere keer, super om te lezen !


Dan wil ik jullie nog even wijzen op het nieuwe
Er is nu een nieuwe Challenge gestart en die duurt
twee maanden, dus alle tijd om mee te doen.
Je kan een Ebosser winnen en nog  meer prijzen,
dus reden genoeg om even een kijkje te nemen !

Een heel leuk en gezellig (knutsel) weekend gewenst.

45 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Erica. Wat is het toch leuk spelen met de pannetjes he?! :)

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erica,
    Wat ziet je kaartje er prachtig uit, jij bent helemaal in de ban van de Pan Pastels, ik heb ze nog nooit gezien..toppie gedaan..Liefs van Ans

    p.s. je groene letters lezen niet zo fijn..sorry..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erica

    Wat heb je dat weer leuk gedaan met de Pan Pastels ziet er erg mooi uit .
    een pracht kaart is het weer .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je dit mooi gedaan....
    nu wil ik echt snel mee spelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor met die panpastels ik heb het op de beurs gezien, maar vond het wel duur.
    Maar je kaartje is erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je prachtig gemaakt Erica. Een hele mooie kaart. Heb er zelf (nog) geen ervaring mee maar het lijkt me heel leuk om met de PanPastels te werken.

    Groetjes en fijn weekend,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je dat mooi gemaakt zeg!
    ik hou het bij de flexmarkers maar ben wel nieuwsgierig geworden nu

    fijn weekend
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig dat je het leuk vind om mee te werken Erica,dan gaan we nog veel meer van deze mooie kaarten zien,fijn weekend,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg leuk gedaan
    het is ook leuk om met de pasteltjes te spelen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had het al op FB gezien en wat heb je dit weer schitterend gemaakt Erica, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg mooi kaartje heb je gemaakt.
    leuk dat je meedoet met de uitdaging van de ccc.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super hoor, je gaat lekker met de pastelletjes ;) XX Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje Erica.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje en wat leuk dat die panpastels goed werken .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je zoveel plezier hebt met je pannetjes! Het is een mooi kaartje geworden.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, ziet er een beetje herfstachtig uit. Leuk gedaan! (ik doe het je nog steeds niet na hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha die Erica,
    wat een supermooi kaartje weer! Je bent goed bezig zeg! Al de dingen passen zo goed bij elkaar.
    En dat je 1 zo'n kaart zo goed kan combineren met de challenges van verschillende blogs. Dat is bijna een sport, om dat bij elkaar te zoeken. Tenminste , ik vind dat erg leuk. Ik ga ook weer eens bij de Egel kijken! Dank voor de tip!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Erica,

    Ik kom veel te weinig op je blog (schaam) er staan weer zulke mooie dingen op je blog ben er eens lekker voor gaan zitten en heb alles zitten bekijken en genoten van al dat moois wat je hebt gemaakt.
    Ook dit kaartje vind ik geweldig super mooi gemaakt hoor Erica ik kom snel weer kijken bij je.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Erica,
    Wat heb je het weer prachtig gedaan, en ja ik ken Pan Pastels, heb zelf wel 1 doosje , lol. Het werkt heel fijn, maar is ook wel erg duur! Dus laat ik het lekker aan jou over. Je bloem is trouwens ook erg mooi, lijkt een beetje op een ster! Heel leuk dat je deze prachtige kaart hebt ingezonden naar Scr@p-Cards challenge en graag tot een volgende keer!
    DT lid Gerie
    en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit kaartje is helemaal Super mooi geworden Erica, geweldige kleuren heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Erica
    Prachtige kaart heb je gemaakt, de kleuren zijn schitterend, je hebt er een plaatje van gemaakt, dank je wel voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je kaart prachtig, knap hoor dat je zo mooi met de pannetjes kan werken. Ik heb het nog nooit gedaan maar kan me niet voorstellen dat dit mij zou lukken.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lovely card Erica! Thanks so much for entering the Wags n Whiskers challenge! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg mooi deze kaart Erica. Ek heb vroeger dit jaar ook Pan Pastels gekrijge to wij in NL waaren, maar ek gebruikt ze nog niet heel veel. Je kaart is inspiratie voor mij. Een fijne weekend, groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Whaw, prachtig gedaan! Deze kaart heeft iets feeërieks :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Erica, mooi spul hè, dat pan pastel, ben er zelf ook lekker mee bezig, alleen je vingers....... oh die kleuren lekker mee.
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt!
    groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig gedaan met de PanPastels en mooi mallen heb je gebruikt. De combinatie is super. Leuk dat je mee doet aan de challenge bij CCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart Erica!!!

    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende kaart, Erica!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart! Kun je weer trots op zijn!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. He wat leuk dat je met de Pan Pastels aan het spelen bent, leuk hè?! Mooi kaartje in de groentinten!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ziet er goed uit Erica, mooi hoor dat pan pastel!
    Top kaart.
    Groetjes Anita fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. prachtige kaart met je vogelhuisje erop heb je heel mooi gedaan.
    Ook jij een hele fijne knutsel zondag
    Liefs Ghea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk gedaan Erica.
    Fijn weekend

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi Erica xxx
    what a beautiful card, love the image, nice to see colouring with pan pastels, so pretty!
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi Erica!! Leuke deatails op je kaart, de bloem is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuk kaartje Erica! Moest spontaan lachen toen ik 'm zag, werd er wel vrolijk van!
    Mooie kleurencombi ook!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi erica, allereerst willen wij je bedanken voor al je lieve reacties keer op keer weer op ons blog! wij vinden het zo leuk om ze steeds te lezen :) . maar dan nu over jouw kaartje: wat is ie mooi geworden! prachtig gedaan zo met de PanPastels!

    Liefs, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart Erica, mooie kleuren heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet bij Nadia's challenge. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooie kleuren, die zie je niet zo veel. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke kaart.
    Heel mooi gemaakt.

    Dank je wel voor het mee doen aan de Challenge bij Scrap Cards Challenge Blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooie kaart, de Panpastels geven het zo'n fijne zachte kleur.
    Wat heb jij ook een handig systeem dat je de challenges die geweest zijn, alvast afstreept op je blog.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox