vrijdag 19 juli 2013

Alles mag Challenge

Hoiii allemaal,

Het is weer vrijdag, dat betekent weer een nieuwe

We hebben een leuk en makkelijk thema dit keer:
ALLES MAG

Nou hoe leuk is dit ?
Neem ook een kijkje op het blog om te zien wat
de andere dames gemaakt hebben.
Dit is mijn voorbeeld geworden:


Ik heb een leuk potje gepimpt om cadeau te geven
aan een echtpaar dat is getrouwd.
Ik heb design papier van First Edition gebruikt,
dit heb ik met een hartjes pons van Martha Steward
bewerkt. De randjes zijn allemaal roze beïnkt.
Ik heb er vogeltjes van MD bij geplakt.


Er hangt een label aan van MD met de leuke
tekststempels van Noor! Design.
Aan het labeltje zit ook een kleine wasknijper
met een hartje erop.


De bloem en de swirls zijn ook van Noor! Design.
Dan hangen er nog kleine hartjes aan, die zijn van MD.
En ik heb de trouwdatum gestempeld in hartjes
van Nellie Snellen.
Het lintje om het potje is uit eigen voorraad.


Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn
gepimpte potje vinden.
Het was leuk om dit te maken.
Iedereen nog veel plezier in de zon,
en lekker genieten van de vakantie.
(doen wij ook nog hoor)
Maar ik lees alle reacties wel gewoon,
want ik ben bij mijn moeder thuis, en het
maakt me wel vrolijk, bedankt allemaal.

26 opmerkingen:

  1. Ik vind je potje super. Prachtig gepimpt!
    Geniet nog van je vakantie.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend potje ik vind het een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk erica, ben gek van opgepimpte dingen ;) geniet lekker van je vakantie meis xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enk zo heb je een mooi persoonlijk cadeautje. Leuk geworden. Geniet nog van je vakantie. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het super Erica! Ziet er zo leuk en lief uit!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk potje. Leuk gedaan zo met de datum erop!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg schattig Erica, het blijft leuk en dankbaar werk he? die potjes oppimpen. Zal vast erg gewaardeerd worden. Geniet jij ook no lekker van je vakantie bij je moeder, echt gezellig, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je potje heb je mooi versierd.
    fijne vakantie! het weer is in ieder geval prima. heerlijk vertoeven, nietwaar? geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan. Fijne vakantie!!!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent heel creatief bezig geweest Erica zo leuk gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk potje Erica en nog heel veel vakantieplezier voor jou en Vernom bij Opa en Oma.'t is hier net zo warm, echt niet te geloven en het blijft nog even zo..eindelijk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend gepimpt potje. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Erica,
    wat een leuk cadeautje heb je zo!! Meteen veel leuker om te geven/krijgen.... Wat fijn dat je zo aan het genieten bent bij je moeder. Dat had je echt verdiend en je kunt lekker opladen. Het is hier nu ook mooi weer, dus wij genieten ook in de tuin en rond het huis
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat idee van dat potje komt me helemsal goed van pas. Mijn vriendin in Maassluis is gek op jam maken. Hoe leuk is het dan niet (ik bewaar altijd potjes voor haar) om zo'n potje opgepimpt te geven over 3 a 4 weken.
    Dan is ze pas thuis van op een hondje passen elders.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk potje zo Erica,
    weer eens wat anders.
    Fijn weekend,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gaaf idee. kei leuk gepimpt.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dat weer superleuk gedaan Erica, helemaal geweldig. Geniet nog eventjes van je laatste daagjes vakantie bij je moeder in Portugal.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend, hoe jij dit potje heb gepimpt. Heel gaaf. Wie wil nou niet zoiets moois krijgen.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heeeyyy en dat vanaf je vakantie adres?? hahaha Maar het potje is super hoor!!

    groetjessssssss Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Hoi

    Super leuk je opgepimte potje erg mooi gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een wondermooi Werkje, lieve Erika!! Echt heel tof gemaakt, wat een Inspiratie!! Mooi dat ik je gevonden heb! Ik wordt je nieuw volgertje. Kom ook eens bij me voorbij en in mijn nieuw winkeltje. Ik heb op de moment 15% korting op alles an een tof Candy op mijn blogje. Tot kijk!! Vele lieve groetjes van Marina
    Mijn knutselwinkeltje is ook in het nederlands!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker vrolijk zo in het roze, erg leuk gemaakt Erica!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig hoor Erica, een leuk zomers gepimt potje! Geniet jij nog maar lekker van je vakantie meis! Wij werken nog twee weken en dan kunnen we ook van de vakantie gaan genieten, inmiddels doen we dat ook van het mooie weer hoor!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Erica, wat een lief potje. Leuk dat je iets heel anders maakt. veel succes met de challenge. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox