woensdag 2 januari 2013

Met oprechte deelneming

Lieve volgsters,

Een nieuw jaar is aangebroken, dit is mijn eerste post
in 2013, dus ik begin met iedereen een geweldig goed
jaar te wensen en alle goeds.
Verder wil ik ook iedereen bedanken voor de vele
bezoekjes aan mijn blog. We gaan gewoon verder
met leuke inspiratie opdoen bij elkaar en elkaars
mooie creaties te bewonderen.

2012 is voor mij een heel zwaar jaar geweest waarin
eigenlijk te veel is gebeurd, ik ga er hier niet over uitwijken
maar wat ik er wel mee wil zeggen is dat 2013 gewoon
mijn jaar moet worden, ik heb me voorgenomen nog
actiever op mijn blog te zijn, lekker creatief bezig te
blijven, want daar voel ik me het beste bij.

Het jaar is goed begonnen, ik ben uitgekozen voor het
Design Team van Studio Light waar ik nu dus in zit,
en ik heb er veel zin in samen met de andere dames,
want we starten deze maand !

Ik zal nu nog een kaartje laten zien die ik ook ingezonden
heb aan Studio Light, zelf vind ik hem heel mooi en
respectvol geworden, ook deze kaarten zijn soms nodig.


Het basispapier is linnenpapier.
Het design papier is van Studio Light.
Het 3D knipplaatje is van Studio Light


De hoekmal en randmal zijn van Noor! Design.
De tekst is van Studio Light, gestempeld op
een nestabillitie.
Daarbovenop heb ik plakparels geplakt.


Dit kaartje heb ik bewust heel rustig gehouden,
omdat het een rouwkaartje betreft.
Aan de binnenkant kan een eigen tekst geschreven worden.


Met dit kaartje wil ik meedoen met de volgende Challenge:


Gisteren zag ik op het blog van NKU dat ik met onderstaande
creatie de 3e prijs heb gewonnen. Helaas zag ik het veel te laat
dus was de prijs al verlopen, maar ik heb uiteindelijk toch nog
2 leuke setjes digi's mogen uitkiezen, toppie !


Iedereen weer een fijne week gewenst :)

Image and video hosting by TinyPic

25 opmerkingen:

  1. hallo erica
    wat een bijzonder mooi kaartje is dit weer van je
    mooie malletjes gebruikt
    mooi papier een heel mooi kaartje

    ik hoop echt dat dit jou jaar gaat worden hoor

    lieve groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtkaart heb je gemaakt, de gelegenheid is wat minder maar handig als je die wat op voorraad hebt. Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief 2013!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een mooie kaart ERica, veral voor zo een gelegenheid. Veel sucess met de DT van Studiolight, en een heel goed Nieuwe Jaar word je toegewenst, groetjes, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Erica,
    Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
    Als ik je berichtje zo lees denk ik dat je 2012 grotendeels maar snel moet vergeten en gaan GENIETEN van 2013. Ik hoop voor je dat alles wil lukken.
    DANK JE WEL voor al je lieve reacties op mijn blog.....ik kijk er iedere keer weer naar uit.
    Succes bij Studio Light.
    Dan mijn reactie op je kaartje.....ik vind het een heel MOOI kaartje.....begrijp me niet verkeerd, maar voor een condoleance kaartje zou ik een iets minder VROLIJK achtergrond papiertje gekozen hebben.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erica,

    Meis van harte met je DT schap.
    Ik weet wat je voelt het is zo leuk om gekozen te worden.
    En je verdient het.
    Studio Light heeft ook leuke dingen.
    Ik gebruik ook vaak de vellen van SL...
    Je kaart is prachtig.
    Heel mooi en toch subtiel.
    Maar sprekend......
    Je gewonnen koker is ook prachtig en terecht gewonnen dus.

    lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je jaar wordt zoals je je het voorstelt!
    Een hele mooie kaart, ondanks het onderwerp. Zat de tekststempel in je pakket?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie warme kaart Erica! Wat jammer dat je te laat zag dat je hebt gewonnen maar gelukkig toch nog een beloning in de wacht gesleept!!
    Ik wens je toe dat 2013 in alle opzichten een beter jaar zal zijn dan 2012 en dat je maar heel veel plezier aan het freubelen en bloggen mag beleven!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi erica
    dankjewel voor je leuke reacties altijd op mijn blog, lief!
    ik wens je ook een heel creatief 2013 maar dat gaat goed komen weet ik
    jammer dat je net telaat was met je prijs maar ja wel super leuk dat je 3de geworden was toch!

    veel groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erica, jij ook nog de beste wensen. Ik vind het zo leuk voor je dat je nu voor studiolight aan de slag mag! Je rouwkaart is erg mooi, al zijn we niet zo dol op die kaarten, ze horen er nu eenmaal ook bij. Jammer dat je te laat was voor je prijs, ik schrijf meestal alles waar ik aan meedoe in een speciaal boekje met de datum erbij zodat ik af en toe kan kijken of ik toevallig iets gewonnen heb. Dat werkt best goed, maar had pas ook bij NKU kaart van de week en die had ik zelf ook niet zo snel ontdekt. Toevallig was ik even wat verder terug aan het kijken en ineens zag ik mijn eigen kaartje voorbij komen. ( grappig is dat) veel knutselplezier dit jaar, ik kom zeker regelmatig bij je langs!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie kaart hoor, ik vind zulke kaarten erg moeilijk om te maken, maak ze ook nooit ,laat me mn moeder dat doen, leuk dat je in dt team zit ben benieuwd naar al je verdere creaties XX Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie ingetogen kaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je designerschap echt een goed begin he.
    Verder wil ik je het allerbeste wensen voor dit jaar en dat we maar veel op elkaars blog mogen komen kijken. Bedankt voor je lieve berichtjes.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga voor je duimen Erica dat het jouw jaar gaat worden 2013, ik wens je een supermooi jaar toe vol met mooie dingen. Wat een prachtige stijlvolle kaart heb je gemaakt, ik vind hem heel erg mooi. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful Erica. Happy New Year.
    Hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ericá

    Wat een mooie stansen heb je gebruikt bij dit kaartje

    leuk dat je meedoet bij EHI

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop dan ook voor jou dat 2013 een beter jaar gaat worden. Fijn dat je lekker veel tijd in je hobby kunt stoppen en daar zo ontspannen van wordt, en met een DT-schap is het natuurlijk helemaal feest. Op een goed jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel gezond, gelukkig en creatief 2013 toegewenst.
    Je kaart ziet er prachtig uit. Mooi deze kleur.
    Gefeliciteerd met het behalen van de 3e prijs. Is toch altijd leuk.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Erica,

    Jij ook de beste wensen voor 2013! En ik hoop dat het jouw jaar wordt!!
    Wat een mooi kaartje! Rustig en respectvol!
    Erg mooi!!

    x ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Erica,
    je hebt ene heel mooie kaart gemaakt! En deze kaarten zijn altijd handig om in huis te hebben, want meestal komt een sterfgeval toch onverwacht.
    Ik wens jou een heel goed jaar, denk aan jezelf en je kunt vaste en zeker heel veel energie halen uit het knutselen en het bloggen! Er zijn zoveel lieve mensen in blogland!! Ik geniet van je reacties en ben blij je te hebben leren kennen het afgelopen jaar! Dat gaan we volhouden, he?
    Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Erica, van harte de allerbeste wensen voor 2013, en in alle opzichten!
    Je hebt een echte doorbraak gemaakt, meid. Tjonge, en niet onterecht ook; wat maak je geweldige dingen! Scrappen is helemaal jouw ding...
    Ik blijf je met spanning volgen!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook voor jou de allerbeste wensen Erica, ik hoop dat dit jaar beter wordt dan vorig jaar !!
    Ook gefeliciteerd met je nieuwe DT job, helemaal super !!
    Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat je gevraagd bent voor Studio Light, ze geven leuke dingen uit.
    Jammer dat ik je niet getipt heb voor je prijs bij NKU.
    Ik ben ook zo aan het knutselen geweest.
    Deze kaart is prachtig!
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging.
    Groetjes hennie DT EHI
    p.s. dank voor je vele bezoekjes op mijn blog, en ik wens je een rijk gezegend nieuwjaar toe Erica.
    Dat heb ikzelf ook nodig hoor, 2012 ging zo moeizaam.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En natuurlijk Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Erica,wat een mooie stijlvolle kaart en idd houd ik dit soort kaarten ook vaak wat rustiger.Gefeliciteerd ook met je prijs,was dan ook een hele leuke creatie,een goed begin....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb genoten van je mooi's, och heerlijk hier altijd en zo veelzijdig als je bent....veel kaartenmaak plezier in 2013 hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox