vrijdag 12 oktober 2012

X-mas Owl

Ik heb een kerstkaartje gemaakt met
de uiltjes stempels van Eline.
Ik heb ze ingekleurd met Derwent,
waar ik trouwens nog niet ervaren mee ben.





 Ik heb alleen maar producten gebruikt van
Marianne Design, zoals het papier, de overige
(tekst)stempels en de sneeuwvlok mal.

Met dit kaartje doe ik mee met 
Challenge #65 van Marianne Design.
De opdracht is een creatie maken met een stempel
of plaatje van Eline.
Nou ik vond het uiltje wel toepasselijk zo met de kerst
in aantocht.



Ik wens iedereen een heel fijn weekend !

14 opmerkingen:

  1. Hallo Erica,
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt met de uiltjes van Eline.
    Leuk dat je ook meedoet met de challenge van MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuk kaartje Erica, geweldig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erica goed gelukt hoor dat inkleuren en je kaartje ook.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, Erica...en ik vind je kleurwerk heel goed geslaagd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Erica,
    Een heel LEUK kerstkaartje met al die MD spulletjes ☺☺☺.
    Enneh.....oefening baart kunst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer zo leuk, denk dat ik toch ook maar achter de uiltjes aan ga Erica!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh Erica,deze heb je ook prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gave uiltjes kaart
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart Erica!
    En het is mooi ingekleurd hoor!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow... a great card !!! I love your style !!!
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gekleurd, lief kaartje.
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt, en het inkleuren ziet er goed uit hoor.
    Bedankt voor het mee doen aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox