zaterdag 13 oktober 2012

Rose of Joy

Een simpel kaartje met producten van Joy! Crafts.
Ik heb hem bewust heel rustig gehouden omdat
ik het papier al heel erg mooi vond.
Er staan rozen op het papier, en dus heb ik
zelf ook maar een mooie roos gemaakt,
die aan de linkerkant zit.
Dat heb ik gedaan met bloemen van JC.
De blaadjes heb ik gewonnen met een
candy van JC dus die heb ik nu ook gebruikt.
De andere mallen zijn van Noor! Design.
Toen ik de kaart af had zag ik dat je hem niet
alleen horizontaal kan houden maar ook
verticaal, is dat niet leuk ?
Met deze kaart wil ik proberen om mee te
doen aan de volgende challenge:
De opdracht is maak een ton-sur-ton kaart.
Iedereen een fijn en gezellig freubel weekend !

19 opmerkingen:

  1. Hoi Erica,

    Wat een mooie kaart!! Soms is rustig ook wel zo mooi!! Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Ik volg jou nu ook!!

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi kaartje Erica
    Echt schitterend.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Erica, prachtig van kleur ook! Leuk dat hij in de andere richting even mooi is!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Erica,
    Een heel MOOI verticaal en hori-☼-taal kaartje ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou zo simpel vind ik dit kaartje niet hoor..., het is een juweeltje!
    Maar dat zijn al jouw kaartjes eigenlijk wel..
    Wat ik me af vroeg; verkoop je ze ook?

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwww Erica,Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww, wat een schitterende kaart Erica, prachtige kleuren !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met deze prachtige mallen. Mooi papier ook.

    groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi lovely, this is beautiful, the colour is gorgeous! and I love your superb design, great that you can turn the card!!
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt.

    Ik zie wel dat je ook in Zeeland woont.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaartjes staan er hier te pronken.
    Ben volger geworden dan hoef ik niks te missen.
    Net als Hannie woon ook ik in Zeeland maar dan verder op en namelijk in Sas van Gent.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart, en soms kan eenvoud heel mooi zijn. Leuk dat je weer even bij mij was.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Erica Leuk dat je volger geworden bent bij mij. Ik heb me net aangemeld als volger bij jou.
    Kan ik tenminste bijhouden wat je zoal maakt en dat is zeker de moeite waard.
    Ik vind deze kaart in die aparte blauwe kleur ook prachtig.
    Mooie mallen heb je gebruikt. Ik koop mijn spullen in Nederland wanneer we op verlof zijn of als er bezoek komt van uit Nederland dan geef ik bestellingen door zodat ze het voor me mee kunnen nemen.
    Hier is prakties niets te koop op dit gebied.
    Nou tot horens.Groet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart, prachtig die blauwtinten.
    Bedankt voor je deelname aan de Hobbyhome Challenge.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart zeg !
    Leuk dat je meedoet bij Hobbyhome.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox